AMD chce się podzielić?

22 czerwca 2015, 09:11

Reuter, powołując się na trzy anonimowe osoby, twierdzi, że AMD zastanawia się nad podziałem lub wydzieleniem spółek-córek. Zdaniem źródeł, koncern zatrudnił firmę konsultingową, której celem jest przeanalizowanie różnych opcji działań przedsiębiorstwa.



Microsoft kończy produkcję Kinecta

26 października 2017, 13:17

Microsoft wstrzymuje produkcję urządzenia Kinect i skupia się na rozwoju HoloLens. Twórca Kinecta Alex Kipman i menedżer odpowiedzialny za Xboksa Matthew Lapsen poinformowali, że produkcja Kinecta ma się ku końcowi. Microsoft zapewni wsparcie użytkownikom Kinecta dla Xboksa, ale nie będzie produkował już tego urządzenia. Kupić je można będzie jedynie z drugiej ręki lub tam, gdzie sklepy mają je jeszcze na stanie.


Czy gadżety elektroniczne będą dobrym prezentem dla brata?

19 sierpnia 2024, 14:56

Wybór odpowiedniego prezentu dla brata może być wyzwaniem, zwłaszcza jeśli chcemy sprawić mu radość i jednocześnie zaskoczyć go czymś wyjątkowym. Niezależnie od tego, czy to urodziny, święta, czy inna okazja, warto zastanowić się, co naprawdę ucieszy naszego brata i będzie dla niego praktyczne lub po prostu przyjemne. W tym artykule przedstawimy kilka inspiracji na prezenty, które z pewnością sprawią mu radość. Niezależnie od wieku, zainteresowań czy budżetu, znajdziesz tu pomysły, które pomogą Ci podjąć decyzję i wybrać idealny prezent dla swojego brata.


Japońska premiera PlayStation 3

12 listopada 2006, 19:26

Sklepy elektroniczne wyprzedały w dniu premiery konsole PlayStation 3. Przed drzwiami marketów tłoczyły się tysiące miłośników, którzy od kilku godzin czekali na mrozie na otwarcie sklepów.


Siedziba główna Nintendo, Kioto© Moja, GNU FDL

Nintendo cenniejsze niż Sony

25 czerwca 2007, 15:14

Dzisiaj (poniedziałek, 25 czerwca) wartość Nintendo na giełdzie w Osace przez pewien czas była wyższa niż wartość Sony. Najlepiej świadczy to o wadze, jaką ma rynek konsoli.


© Ed Fladung

Gracz - zdrowy fizycznie, niekoniecznie psychicznie

19 września 2008, 10:43

W powszechnie panującej opinii, miłośnik gier komputerowych, który całe dnie spędza przed ekranem, szybko zamieni się w otyłego okularnika o słabej kondycji.


Traktuje awatar jak realne ja

9 listopada 2009, 12:35

Jak mózg traktuje awatary reprezentujące nas w wirtualnym świecie? Badania obrazowe miłośników online'owej gry World of Warcraft (WoW) ujawniły, że rejony zaangażowane w samorefleksję i ocenę siebie zachowują się podobnie podczas myślenia o ja wirtualnym i rzeczywistym.


Wirtualne cenniejsze od materialnego

17 maja 2011, 08:57

Niematerialne cyfrowe artefakty, np. zdjęcia, e-maile czy pliki muzyczne, mogą być dla współczesnych nastolatków równie cenne, co ulubiona książka z dzieciństwa lub T-shirt z festiwalu muzycznego. Fakt, że wirtualne dobra nie mają formy fizycznej, tak naprawdę zwiększa ich wartość - ustalili naukowcy z Carnegie Mellon University (CMU).


Za tydzień zobaczymy następcę Xboksa 360?

15 maja 2013, 16:57

W przyszłym tygodniu, 21 maja, Microsoft oficjalnie zdradzi informacje na temat swojej nowej konsoli. Dotychczas pojawiające się się pogłoski mówiły, że urządzenie będzie nazywało się Xbox 720 lub Xbox Infinity, podobno też ma korzystać z systemu DRM, który uniemożliwi uruchamianie gier z drugiej ręki.


Niespodziewane korzystne zdarzenia skłaniają do podejmowania ryzyka

27 stycznia 2016, 11:25

Choć niespodziewana wygrana lokalnej drużyny sportowej czy pogodny dzień nie zwiększają szans na wygraną w loterii, ludzie zachowują się, jakby tak było i częściej kupują losy.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy